Sala Rembertów

 

ul. Strażacka 108, 04-455 Warszawa

Tel. + 48 690 800 657

e-mail: rezerwacje@salarembertow.pl

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu z nami. Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i zadbamy o najmniejszy szczegół, aby najważniejszy moment w Twoim życiu był idealny i niezapomniany.

Do dyspozycji gości 20 miejsc parkingowych na terenie + 8 bezpośrednio przed budynkiem. Dookoła znajduje się też kilka bezpłatnych parkingów.  

Czy są miejsca parkingowe?

Tak, nakrywamy na biało stoły i krzesła, podświetlamy okna w Sali na wybrany kolor.

Czy standardowy wystrój stołów i Sali jest wliczony w cenę przyjęcia?

Posiadamy stoły prostokątne lub okrągłe (za dopłatą). Stoły na Sali można ustawić dowolnie. W przypadku każdego przyjęcia indywidualnie doradzamy najbardziej odpowiednie ich ustawienie.

Jak wygląda ustawienie stołów czy może być dowolne?

Standardowo przynoszony jest własny alkohol, a my nie pobieramy korkowego. Produktów spożywczych, ze względu na przepisy sanitarne, nie przyjmujemy.

Czy przyjmowane są produkty własne ciasta, wędliny, alkohol?

Tak białe eleganckie pokrowce na krzesła są wliczone w cenę przyjęcia.

Czy są pokrowce na krzesła ?

Tak, posiadamy zielony ogródek z drewnianym placem zabaw dla dzieci, osobną palarnią i zadaszonym tarasem z meblami ogrodowymi, oświetlony girlandami.

Czy jest ogródek?

W przypadku wesela – 7 dni przed imprezą (wcześniej są dwie płatności – 10% i 30%); w przypadku innego przyjęcia – w dniu imprezy.

Kiedy następuje rozliczenie?

Mamy pakiet weselny, który można wzbogacać. Z reguły to się nie zdarza, ponieważ oferta jest starannie przygotowana przez doświadczonych profesjonalistów. W przypadku pozostałych przyjęć korzystamy ze standardowych menu lub „szyjemy” menu na miarę potrzeb.

Czy są z góry założone ceny „talerzyka” czy można sobie wybrać i wycenić?

Opłaty korkowej nie pobieramy, opłata za tort jest ustalana indywidualnie.

Czy jest korkowe lub tortowe?

Zależy od przyjęcia:

w przypadku wesela i komunie – 30 dni przed imprezą;

w przypadku innego przyjęcia – 7 dni przed imprezą.

Do kiedy podajemy ostateczną liczbę gości?

Przyjęcie weselne jest skalkulowane do godziny 05:00, każdorazowo godzinę zakończenia ustalamy indywidualnie.

Do której godziny może trwać wesele?

Menu dla dzieci ustalamy indywidualnie i jest płatne 50% ceny regularnej.

Czy jest menu dla dzieci i czy jest pełnopłatne?

Sala Kolumnowa 400 m2 – od 47 do 250 osób;

Sala Barowa – od 20 do 46 osób

Sala Bilardowa – od 20 do 30 osób.

Jaka jest maksymalna i minimalna liczba osób w przypadku każdej sali?

Najczęściej dzień przed przyjęciem (terminy są ustalane indywidualnie)

Do kiedy dostarczamy alkohol, winietki czy inne?

W przypadku wesela – mniej więcej miesiąc przed datą przyjęcia, również możliwe jest indywidualne ustalenie terminu.

Do kiedy należy wybrać menu?

Jeśli sala jest wolna w przeddzień wesela, to wówczas można już ją dekorować, w innym wypadku w dniu przyjęcia z samego rana.

Kiedy można zacząć dekorować sale?

Tak, z miłą chęcią zadbamy o to.

Czy obsługa zajmuje się rozkładaniem winietek, podziękowań dla gości?

Żyrandole kryształowe firmy Swarovski, dodatkowo lampy LED podświetlają okna w wybranym kolorze.

Jakie jest oświetlenie na sali?

Napoje są oryginalne, nie używamy tanich zamienników.

Czy napoje są oryginalne np. Coca-Cola czy zamienniki?

Tak.

Czy można wybrać dania dla wegan lub bezglutenowe?

Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00.

Do której godziny trwa doba hotelowa?

Tak, apartament dla Pary Młodej ze śniadaniem GRATIS.

Czy apartament małżeński jest w cenie przyjęcia weselnego?

Z miłą chęcią polecimy sprawdzonych podwykonawców.

Czy macie DJ, orkiestrę, dekoratorkę, fotografa?

Napisy typu Love, fotobudka, DJ, Dekoracje kwiatowe, barman show.

Jakie są możliwe dodatkowe usługi?

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, aby ułatwić podjęcie decyzji o organizacji przyjęcia w naszej Sali weselnej.

więcej

więcej

więcej

więcej