więcej

więcej

więcej

więcej

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, aby ułatwić podjęcie decyzji o organizacji przyjęcia w naszej Sali weselnej.

Jakie są możliwe dodatkowe usługi?

Napisy typu Love, fotobudka, DJ, Dekoracje kwiatowe, barman show.

Czy macie DJ, orkiestrę, dekoratorkę, fotografa?

Z miłą chęcią polecimy sprawdzonych podwykonawców.

Czy apartament małżeński jest w cenie przyjęcia weselnego?

Tak, apartament dla Pary Młodej ze śniadaniem GRATIS.

Do której godziny trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00.

Czy można wybrać dania dla wegan lub bezglutenowe?

Tak.

Czy napoje są oryginalne np. Coca-Cola czy zamienniki?

Napoje są oryginalne, nie używamy tanich zamienników.

Jakie jest oświetlenie na sali?

Żyrandole kryształowe firmy Swarovski, dodatkowo lampy LED podświetlają okna w wybranym kolorze.

Czy obsługa zajmuje się rozkładaniem winietek, podziękowań dla gości?

Tak, z miłą chęcią zadbamy o to.

Kiedy można zacząć dekorować sale?

Jeśli sala jest wolna w przeddzień wesela, to wówczas można już ją dekorować, w innym wypadku w dniu przyjęcia z samego rana.

Do kiedy należy wybrać menu?

W przypadku wesela – mniej więcej miesiąc przed datą przyjęcia, również możliwe jest indywidualne ustalenie terminu.

Do kiedy dostarczamy alkohol, winietki czy inne?

Najczęściej dzień przed przyjęciem (terminy są ustalane indywidualnie)

Jaka jest maksymalna i minimalna liczba osób w przypadku każdej sali?

Sala Kolumnowa 400 m2 – od 47 do 250 osób;

Sala Barowa – od 20 do 46 osób

Sala Bilardowa – od 20 do 30 osób.

Czy jest menu dla dzieci i czy jest pełnopłatne?

Menu dla dzieci ustalamy indywidualnie i jest płatne 50% ceny regularnej.

Do której godziny może trwać wesele?

Przyjęcie weselne jest skalkulowane do godziny 03:00, każdorazowo godzinę zakończenia ustalamy indywidualnie.

Do kiedy podajemy ostateczną liczbę gości?

Zależy od przyjęcia:

w przypadku wesela i komunie – 30 dni przed imprezą;

w przypadku innego przyjęcia – 7 dni przed imprezą.

Czy jest korkowe lub tortowe?

Opłaty korkowej nie pobieramy, opłata za tort jest ustalana indywidualnie.

Czy są z góry założone ceny „talerzyka” czy można sobie wybrać i wycenić?

Mamy pakiet weselny, który można wzbogacać. Z reguły to się nie zdarza, ponieważ oferta jest starannie przygotowana przez doświadczonych profesjonalistów. W przypadku pozostałych przyjęć korzystamy ze standardowych menu lub „szyjemy” menu na miarę potrzeb.

Kiedy następuje rozliczenie?

W przypadku wesela – 7 dni przed imprezą (wcześniej są dwie płatności – 10% i 30%); w przypadku innego przyjęcia – w dniu imprezy.

Czy jest ogródek?

Tak, posiadamy zielony ogródek z drewnianym placem zabaw dla dzieci, osobną palarnią i zadaszonym tarasem z meblami ogrodowymi, oświetlony girlandami.

Czy są pokrowce na krzesła ?

Tak, białe eleganckie pokrowce na krzesła są oferowane za dopłatą.

Czy przyjmowane są produkty własne ciasta, wędliny, alkohol?

Standardowo przynoszony jest własny alkohol, a my nie pobieramy korkowego. Produktów spożywczych, ze względu na przepisy sanitarne, nie przyjmujemy.

Jak wygląda ustawienie stołów czy może być dowolne?

Posiadamy stoły prostokątne lub okrągłe (za dopłatą). Stoły na Sali można ustawić dowolnie. W przypadku każdego przyjęcia indywidualnie doradzamy najbardziej odpowiednie ich ustawienie.

Czy standardowy wystrój stołów i Sali jest wliczony w cenę przyjęcia?

Tak, nakrywamy na biało stoły, podświetlamy okna w Sali na wybrany kolor.

Czy są miejsca parkingowe?

Do dyspozycji gości mamy 20 miejsc parkingowych na terenie + 8 bezpośrednio przed budynkiem. Dookoła znajduje się też kilka bezpłatnych parkingów.  

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu z nami. Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i zadbamy o najmniejszy szczegół, aby najważniejszy moment w Twoim życiu był idealny i niezapomniany.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Sala Rembertów

 

ul. Strażacka 108, 04-455 Warszawa

Tel. + 48 690 800 657

e-mail: rezerwacje@salarembertow.pl